Por si no era suficiente, ¡Aprovecha 10% Dcto EXTRA! con el código dHS10BL  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Cross-Linguistic Study of Acquired Reading Disorders: Implications for Reading Models, Disorders, Acquisition, and Teaching (Neuropsychology and Cognition) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Autor
Año
2003
Idioma
Inglés
N° páginas
169
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
030648319X
ISBN13
9780306483196
N° edición
2003
Categorías

Cross-Linguistic Study of Acquired Reading Disorders: Implications for Reading Models, Disorders, Acquisition, and Teaching (Neuropsychology and Cognition) (en Inglés)

Karanth (Autor) · Springer · Tapa Dura

Cross-Linguistic Study of Acquired Reading Disorders: Implications for Reading Models, Disorders, Acquisition, and Teaching (Neuropsychology and Cognition) (en Inglés) - Karanth

Libro Nuevo

$ 2,207.72

$ 4,014.03

Ahorras: $ 1,806.31

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Jueves 20 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Cross-Linguistic Study of Acquired Reading Disorders: Implications for Reading Models, Disorders, Acquisition, and Teaching (Neuropsychology and Cognition) (en Inglés)"

the study of acquired reading disorders has served as a touchstone of research on language and the brain. researchers believe that an in-depth analysis of reading disorders could lead to comprehensive models of the representation of reading skills and its subcomponents in the human brain. significantly, in the past decade, there has been an increase in the research on learning to read and write and on the factors affecting reading within broader cross-linguistic and cross-cultural perspectives. this volume focuses on cross-linguistic studies of the acquired disorders of reading and what they can tell us about the models of reading and the human brain. the author has compiled a source-book on cross-linguistic studies of reading disorders with data from the alphasyllabaries of india, in addition to showing the implications of these findings on the understanding of reading, its acquisition, and the developmental and acquired reading disorders and their management.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes