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portada Consumers, Policy and the Environment: A Tribute to Folke Ölander (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
367
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.0 cm
Peso
0.53 kg.
ISBN13
9781461498070

Consumers, Policy and the Environment: A Tribute to Folke Ölander (en Inglés)

Grunert, Klaus Günter ; Thøgersen, John (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Consumers, Policy and the Environment: A Tribute to Folke Ölander (en Inglés) - Grunert, Klaus Günter ; Thøgersen, John

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Consumers, Policy and the Environment: A Tribute to Folke Ölander (en Inglés)"

Consumer Psychology: Not Necessarily a Manipulative Science.- The Changing Relationship between Consumer and Environmental Policy: Analyzing JCP's Quarter Century of Coverage.- The Consumer Image over the Centuries.- The Personality Roots of Saving - Uncovered from German and Dutch Surveys.- Compulsive Buying as a Consumer Policy Issue in East and West Germany.- Consumer Research Enters the 1960s Legislative Arena: A Participant-Observer Report on the Role of Behavioral Research in the U.S. Congressional Hearings on the "Truth Bills".- Consumers as Citizens - Three Approaches to Collective Consumer Problems.- Patterns of Interests and Strategies for Consumer Policy.- Environmentally Co-Responsible Consumer Behaviour and Political Consumerism.- Peripheral Cues in Advertising and Consumer Policy.- Marketing: A Consumer Disaster?.- Do Better Companies Provide Better Products?.- Market Transparency via the Internet - A New Challenge for Consumer Policy.- Investigations of the Consumer Psychology of Near-Money.- In the Eye of the Beholder: Danish Consumer-Citizens and Sustainability.- Sustainability, Consumer Sovereignty, and the Concept of the Market.- Main Effects and Side Effects of Environmental Regulation.- The Role of Consumers in Environmental Successes.

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