venta nocturna hasta 50% y envío gratis  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Collective Student Efficacy: Developing Independent and Inter-Dependent Learners (Corwin Teaching Essentials) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
184
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781544383446
N° edición
1

Collective Student Efficacy: Developing Independent and Inter-Dependent Learners (Corwin Teaching Essentials) (en Inglés)

John Hattie; Douglas Fisher; Nancy Frey; Shirley Clarke (Autor) · Corwin · Tapa Blanda

Collective Student Efficacy: Developing Independent and Inter-Dependent Learners (Corwin Teaching Essentials) (en Inglés) - John Hattie; Douglas Fisher; Nancy Frey; Shirley Clarke

Libro Nuevo

$ 631.77

$ 1,052.96

Ahorras: $ 421.18

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 28 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 13 de Mayo y el Martes 21 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Collective Student Efficacy: Developing Independent and Inter-Dependent Learners (Corwin Teaching Essentials) (en Inglés)"

Arm students with the confidence they need to pursue ambitious goals―together. Harnessing twenty-five years of VISIBLE LEARNING® research, Collective Student Efficacy: Developing Independent and Inter-Dependent Learners illuminates the power of collective efficacy and identifies the many ways teachers can activate collective efficacy with their students. More than cooperative and collaborative learning, collective efficacy requires the refinement of both individual and collective tasks that build on each other over time. This innovative book details how knowledge, skills, and dispositions entangle to create collective and individual beliefs, and leads educators to mobilize collective efficacy in the classroom. It includes: ·         The vital components and evidence-based success criteria necessary for students’ collective efficacy ·         The "I" and "We" skills that need to be developed to ensure students have the skills and confidence to contribute to group success ·         The nature of learning design, lesson planning, and classroom structures that ensure opportunities for all students to engage in collective efficacy ·         The necessity for constructive alignment between learning intentions, tasks, success criteria, and assessments ·         "Learning from a Distance" actions to facilitate building skills in remote learning environments   

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes