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portada Cold War II: A Guide to What We Can Do; Not a Eulogy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
122
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.8 cm
Peso
0.24 kg.
ISBN13
9781952521362

Cold War II: A Guide to What We Can Do; Not a Eulogy (en Inglés)

Layla Faridani (Autor) · Stillwater River Publications · Tapa Blanda

Cold War II: A Guide to What We Can Do; Not a Eulogy (en Inglés) - Faridani, Layla

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Cold War II: A Guide to What We Can Do; Not a Eulogy (en Inglés)"

"The result of all these misinterpretations has been more tax money going toward programs that do not support the causes of young men lashing out."We now have the 'war on guns, ' 'war on drugs, ' 'war on crime, ' 'war on racism' and 'war on terror.' There has been the creation of industries due to the misleading investigations. "Saving the family, work, friends, belonging... is more important than stopping the drugs, terrorists, video games and the Alt-Right."-Excerpt from Cold War II: A Guide to What We Can Do; Not a Eulogy

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El libro está escrito en Inglés.
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