Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Cognitive Individual Differences in Second Language Acquisition: Theories, Assessment and Pedagogy (Trends in Applied Linguistics) (Trends in Applied Linguistics, 19) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781614516767

Cognitive Individual Differences in Second Language Acquisition: Theories, Assessment and Pedagogy (Trends in Applied Linguistics) (Trends in Applied Linguistics, 19) (en Inglés)

Zhisheng (Edward) Wen; Richard L. Sparks; Adriana Biedroń; Mark Feng Teng (Autor) · Walter De Gruyter Inc · Tapa Dura

Cognitive Individual Differences in Second Language Acquisition: Theories, Assessment and Pedagogy (Trends in Applied Linguistics) (Trends in Applied Linguistics, 19) (en Inglés) - Zhisheng (Edward) Wen; Richard L. Sparks; Adriana Biedroń; Mark Feng Teng

Libro Físico

$ 2,308.81

$ 4,197.84

Ahorras: $ 1,889.03

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Cognitive Individual Differences in Second Language Acquisition: Theories, Assessment and Pedagogy (Trends in Applied Linguistics) (Trends in Applied Linguistics, 19) (en Inglés)"

This book presents comprehensive, thorough and updated analyses of key cognitive individual difference factors (e.g., age, intelligence, language aptitude, working memory, metacognition, learning strategies, and anxiety) as they relate to the acquisition, processing, assessment, and pedagogy of second or foreign languages. Critical reviews and in-depth research syntheses of these pivotal cognitive learner factors are put into historical and broader contexts, drawing upon the multiple authors' extensive research experience, penetrating insights and unique perspectives spanning applied linguistics, teacher training, educational psychology, and cognitive science. The carefully crafted chapters provide essential course readings and valuable references for seasoned researchers and aspiring postgraduate students in the broad fields of instructed second language acquisition, foreign language training, teacher education, language pedagogy, educational psychology, and cognitive development.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes