CELEBREMOS EL MES DE LAS MADRES CON DESCUENTOS Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Clinical Manual and rev Transesophageal set (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
784
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780071830232
N° edición
3

Clinical Manual and rev Transesophageal set (en Inglés)

Mathew Joseph (Autor) · Mcgraw Hill Medical · Tapa Dura

Clinical Manual and rev Transesophageal set (en Inglés) - Mathew Joseph

Libro Nuevo

$ 3,266.77

$ 5,444.61

Ahorras: $ 2,177.85

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 3 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 24 de Mayo y el Lunes 03 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Clinical Manual and rev Transesophageal set (en Inglés)"

Publisher's Note: Products purchased from Third Party sellers are not guaranteed by the publisher for quality, authenticity, or access to any online entitlements included with the product.The acclaimed full-color clinical manual and review of TEE --- completely updated to reflect the field's latest breakthroughs and developmentsClinical Manual and Review of Transesophageal Echocardiography, Third Edition is written to be the field's go-to resource and the standard reference textbook on the topic. It offers concise yet comprehensive coverage of the key principles, concepts, and developing practice of transesophageal echocardiography. Completely updated, reorganized, and expanded, this Third Edition features a sectional format, each containing chapters that were reviewed and revised to provide a comprehensive discussion of physiology, pathophysiology, and echocardiographic approach for normal and common disease states. Where possible, important clinical information has been aligned with the principles of cardiovascular physiology and echocardiographic techniques. Narrative text, charts, videos, and graphs have been effectively integrated to provide rapid access to key clinical information for the purpose of improving clinical management.Features: - Addresses all the important clinical and technical issues and major exam topics - Valuable appendices detailing normal chamber dimensions and volumes; wall motion and coronary perfusion; diastolic function; native valve areas, velocities, and gradients; and measurements and calculations- Contributions from leading anesthesiologists, cardiologists, and cardiothoracic surgeons - A complete practice exam and chapter-ending multiple choice questions make this the perfect review for board examinations in both basic and advanced perioperative echocardiography

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes