¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Classroom Dynamics: Practical Strategies for Dealing with Off-Task Behaviour (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
182
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.0 cm
Peso
0.26 kg.
ISBN13
9781923116498

Classroom Dynamics: Practical Strategies for Dealing with Off-Task Behaviour (en Inglés)

Glen Pearsall (Autor) · Amba Press · Tapa Blanda

Classroom Dynamics: Practical Strategies for Dealing with Off-Task Behaviour (en Inglés) - Pearsall, Glen

Libro Nuevo

$ 511.26

$ 929.56

Ahorras: $ 418.30

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 98 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Viernes 16 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Classroom Dynamics: Practical Strategies for Dealing with Off-Task Behaviour (en Inglés)"

When you're dealing off-task student behaviour, you want teacher-tested strategies that work in real classrooms. You'll find a wealth of these tools in Classroom Dynamics by Glen Pearsall. Drawing from his experience helping schools address challenging student behaviours, Pearsall explores how to create positive learning environments, heighten engagement and maintain productive relationships with young people. This book is ideal for K-12 teachers looking for concrete strategies that they can immediately implement in their classrooms. Incorporating recent research on effective classroom practice, Pearsall discusses how to quickly address low-level off-task behaviour before it becomes problematic - and how to de-escalate potential conflicts and address difficult behaviours when it does. Classroom Dynamics also helps teachers understand the reasons behind these disruptive behaviours, offering practical ways to quickly get to the heart of issues that might be affecting student learning. This revised edition includes a new chapter focusing on demand-avoidant behaviours where Pearsall guides educators in the subtleties of dealing sensitively with situations in which even low-level instruction might lead to an explosive response from the student.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes