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portada Branded Interactions: Marketing Through Design in the Digital Age (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
352
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
26.2 x 19.8 x 3.3 cm
Peso
1.47 kg.
ISBN13
9780500023709
N° edición
0002

Branded Interactions: Marketing Through Design in the Digital Age (en Inglés)

Marco Spies (Autor) · Katja Wenger (Autor) · Thames & Hudson · Tapa Dura

Branded Interactions: Marketing Through Design in the Digital Age (en Inglés) - Spies, Marco ; Wenger, Katja

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Branded Interactions: Marketing Through Design in the Digital Age (en Inglés)"

Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only part of interactive brand identity; complex user experiences closely interlink conception, design, and technology and integrate consistent prototyping and testing. The importance of mobile experience has grown exponentially in recent years, while interactive ads, chatbots, and digital billboards are increasingly found in the real world. The interface is now the brand, and this changes the professional profile of designers.This extensively updated edition of Branded Interactions is a practical handbook for professional digital designers and those just starting out. It guides the reader through the process of digital brand design in five key phases: discovering a demographic, defining an action plan, designing an interface, delivering a quality product, and distributing the design to the marketplace.Packed with case studies, and real-world examples from brands such as Google, Amazon, and Lego, this book interweaves a wealth of design theory and diagrams to help build a solid framework for any project--incorporating brand strategy at every stage while remaining flexible to leave room for creativity.

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El libro está escrito en Inglés.
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