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portada Brain Research and Learning Theory: Implications to Improve Student Learning and Engagement (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
181
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 0.7 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9781475868838

Brain Research and Learning Theory: Implications to Improve Student Learning and Engagement (en Inglés)

Perry R. Rettig (Autor) · Toni M. Bailey (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Blanda

Brain Research and Learning Theory: Implications to Improve Student Learning and Engagement (en Inglés) - Rettig, Perry R. ; Bailey, Toni M.

Libro Físico

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Reseña del libro "Brain Research and Learning Theory: Implications to Improve Student Learning and Engagement (en Inglés)"

This is a book for professors by professors. It is an erudite description of brain research and learning theory with implications for classroom instruction with examples for teaching strategies, course mapping, and assessment. The focus is on brain research and learning theory--how students learn and how to best teach them.

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El libro está escrito en Inglés.
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