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portada At Your Service: 5-Star Customer Care for a Successful Dental Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
262
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781949642339
Categorías

At Your Service: 5-Star Customer Care for a Successful Dental Practice (en Inglés)

Ann Marie Gorczyca (Autor) · Authority Publishing · Tapa Blanda

At Your Service: 5-Star Customer Care for a Successful Dental Practice (en Inglés) - Ann Marie Gorczyca

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "At Your Service: 5-Star Customer Care for a Successful Dental Practice (en Inglés)"

CULTURECustomers will never love your dental practice until your team members love it first. A winning culture starts with leadership and is expressed through vision, mission, actions, expression of core values, and teamwork. Through positive communication, create and preserve a unique culture focused on the customer. Differentiate your office from other dental practices by nurturing a culture of service.CAREFocus and dedicate time and attention to your customer service experience. Maximize your opportunity to create delighted, fulfilled, and happy patients. Through friendliness, appreciation, service, and surprises, optimize team engagement in providing outstanding patient care. Delivering amazing service consistently elevates your practice to a level of excellence.CLIMATEBy creating a climate of team empowerment, customer service management systems are implemented to eliminatemistakes, rework, breakdowns, inefficiencies, and unwanted variations in the delivery of patient care. By prioritizing your customer service areas of improvement, service consistency is created. Five-star customer service is more than a business strategy; it is a philosophy that touches the human spirit.

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El libro está escrito en Inglés.
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