¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Assessment and Teaching of 21st Century Skills: Methods and Approach (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
310
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.7 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9789402401301
N° edición
1

Assessment and Teaching of 21st Century Skills: Methods and Approach (en Inglés)

Griffin, Patrick ; Care, Esther (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Assessment and Teaching of 21st Century Skills: Methods and Approach (en Inglés) - Griffin, Patrick ; Care, Esther

Libro Nuevo

$ 3,324.00

$ 6,043.64

Ahorras: $ 2,719.64

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 12 de Agosto y el Viernes 23 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Assessment and Teaching of 21st Century Skills: Methods and Approach (en Inglés)"

This second volume of papers from the ATC21STM project deals with the development of an assessment and teaching system of 21st century skills. Readers are guided through a detailed description of the methods used in this process. The first volume was published by Springer in 2012 (Griffin, P., McGaw, B. & Care, E., Eds., Assessment and Teaching of 21st Century Skills, Dordrecht: Springer). The major elements of this new volume are the identification and description of two 21st century skills that are amenable to teaching and learning: collaborative problem solving, and learning in digital networks. Features of the skills that need to be mirrored in their assessment are identified so that they can be reflected in assessment tasks. The tasks are formulated so that reporting of student performance can guide implementation in the classroom for use in teaching and learning. How simple tasks can act as platforms for development of 21st century skills is demonstrated, with the concurrent technical infrastructure required for its support. How countries with different languages and cultures participated and contributed to the development process is described. The psychometric qualities of the online tasks developed are reported, in the context of the robustness of the automated scoring processes. Finally, technical and educational issues to be resolved in global projects of this nature are outlined.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes