¡Libros importados con hasta 50% de descuento!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada An Archaeology of Educational Evaluation: Epistemological Spaces and Political Paradoxes (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
206
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138569188
N° edición
1

An Archaeology of Educational Evaluation: Epistemological Spaces and Political Paradoxes (en Inglés)

Emiliano Grimaldi (Autor) · Routledge · Tapa Dura

An Archaeology of Educational Evaluation: Epistemological Spaces and Political Paradoxes (en Inglés) - Emiliano Grimaldi

Libro Nuevo

$ 2,335.49

$ 3,892.48

Ahorras: $ 1,556.99

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Jueves 01 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "An Archaeology of Educational Evaluation: Epistemological Spaces and Political Paradoxes (en Inglés)"

An Archaeology of Educational Evaluation: Epistemological Spaces and Political Paradoxes outlines the epistemology of the theories and models that are currently employed to evaluate educational systems, education policy, educational professionals and students learning. It discusses how those theories and models find their epistemological conditions of possibility in a specific set of conceptual transferences from mathematics and statistics, political economy, biology and the study of language. The book critically engages with the epistemic dimension of contemporary educational evaluation and is of theoretical and methodological interest. It uses Foucauldian archaeology as a problematising method of inquiry within the wider framework of governmentality studies. It goes beyond a mere critique of the contemporary obsession for evaluation and attempts to replace it with the opening of a free space where the search for a mode of being, acting and thinking in education is not over-determined by the tyranny of improvement. This book will appeal to academics, researchers and postgraduate students in the fields of educational philosophy, education policy and social science.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes