EL HOSTSALE YA ESTÁ AQUÍ - HASTA 80% DCTO Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Advertising: What Everyone Needs to Know® (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.8 x 13.7 x 1.5 cm
Peso
0.27 kg.
ISBN13
9780190625894
N° edición
1

Advertising: What Everyone Needs to Know® (en Inglés)

Mara Einstein (Autor) · Oxford University Press, USA · Tapa Blanda

Advertising: What Everyone Needs to Know® (en Inglés) - Einstein, Mara

Libro Nuevo

$ 367.21

$ 667.66

Ahorras: $ 300.45

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Advertising: What Everyone Needs to Know® (en Inglés)"

3000. That's the number of marketing messages the average American confronts on a daily basis from TV commercials, magazine and newspaper print ads, radio commercials, pop-up ads on gaming apps, pre-roll ads on YouTube videos, and native advertising on mobile news apps. These commercial messages are so pervasive that we cannot help but be affected by perpetual come-ons to keeping buying. Over the last decade, advertising has become more devious, more digital, and more deceptive, with an increasing number of ads designed to appear to the untrained eye to be editorial content. It's easy to see why. As we have become smarter at avoiding ads, advertisers have become smarter about disguising them. Mara Einstein exposes how our shopping, political, and even dating preferences are unwittingly formed by brand images and the mythologies embedded in them. Advertising: What Everyone Needs to Know(R) helps us combat the effects of manipulative advertising and enables the reader to understand how marketing industries work in the digital age, particularly in their uses and abuses of "Big Data.' Most importantly, it awakens us to advertising's subtle and not-so-subtle impact on our lives--both as individuals and as a global society. What ideas and information are being communicated to us--and to what end?

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes