Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Advanced Human Nutrition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
500
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.4 x 21.3 x 2.5 cm
Peso
1.00 kg.
ISBN13
9781284235135
N° edición
0005

Advanced Human Nutrition (en Inglés)

Denis M. Medeiros (Autor) · Robert E. C. Wildman (Autor) · Jones & Bartlett Publishers · Tapa Blanda

Advanced Human Nutrition (en Inglés) - Medeiros, Denis M. ; Wildman, Robert E. C.

Libro Nuevo

$ 2,042.81

$ 4,085.62

Ahorras: $ 2,042.81

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Miércoles 19 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Advanced Human Nutrition (en Inglés)"

Advanced Human Nutrition, Fifth Edition provides a comprehensive overview of the human body and details why nutrients are important from a biochemical, physiological, and molecular perspective. Written for the upper-level undergraduate or graduate level majors course, the text clearly outlines metabolism and the molecular functions of nutrients, through the use of an accessible writing style and numerous figures and illustrations. A variety of pedagogical elements within the text, such as "Here's Where You Have Been" and "Here's Where You Are Going" help clarify key points from the chapter and provide real world-examples to bring the content to life. Includes additional case studies based on real-world scenarios that provide additional context to concepts discussed in the text. A revised Test Bank now includes more than 500 questions. NEW - Appendix A: Dietary Reference Intakes (DRIs) Includes a NEW full-color design and art program Every chapter concludes with "Clinical Insights" that present the clinical relevance of the nutritional science topics covered within the chapter. Chapters open and concludes with the features "Here's Where You are Going" and "Here's Where You've Been", introducing students to topics and reviewing key points. Each chapter closes with a "Here's What You Have Learned" section that reiterates the main points within the chapter. Each new print copy includes Navigate Advantage Access that unlocks a comprehensive and interactive eBook, student practice activities and assessments, a full Student Study Guide, a full suite of instructor resources, and learning analytics reporting tools.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes