¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Accessibility of Digital Higher Education in the Global South (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
408
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 2.1 cm
Peso
0.70 kg.
ISBN13
9781668491836

Accessibility of Digital Higher Education in the Global South (en Inglés)

Mashau, Pfano ; Farisani, Tshililo Ruddy (Autor) · IGI Global · Tapa Blanda

Accessibility of Digital Higher Education in the Global South (en Inglés) - Mashau, Pfano ; Farisani, Tshililo Ruddy

Libro Nuevo

$ 3,676.02

$ 6,683.67

Ahorras: $ 3,007.65

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 79 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 06 de Agosto y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Accessibility of Digital Higher Education in the Global South (en Inglés)"

Accessibility of Digital Higher Education in the Global South, authored by Pfano Mashau and Tshililo Farisani from the University of KwaZulu-Natal, South Africa, is an academic book that examines the impact of the COVID-19 pandemic on higher education in Africa. The book aims to provide a comprehensive analysis of the sustainability of the "new normal" approaches in African universities and institutions of learning as well as government responses to teaching and learning processes during and post pandemic. The sudden outbreak of COVID-19 triggered demands for informal, comfortable, and self-designed spaces that go beyond conventional formal classrooms where students can take initiative and demonstrate independence in learning. However, access to digitalized teaching methods remains problematic due to the digital divide among learners and the rural-urban dichotomy. The book invites researchers, academics, and scholars in the Global South to contribute to the narrative to document successes in and improve the higher education sector post pandemic. The book covers a range of themes including the sustainability of digitalized teaching approaches; integrative and interactive teaching and learning theories and practices; government responses to teaching and learning processes; comparative analysis of conventional and digitalized teaching and learning approaches; and equality, diversity, and participation in digitalized teaching and learning platforms, among others.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes