CELEBREMOS EL MES DE LAS MADRES CON DESCUENTOS Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada academic language in second language learning (hc) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
252
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.6 cm
Peso
0.53 kg.
ISBN
1623961157
ISBN13
9781623961152

academic language in second language learning (hc) (en Inglés)

Christian J. Faltis (Ilustrado por) · M. Beatriz Arias (Ilustrado por) · Information Age Publishing · Tapa Dura

academic language in second language learning (hc) (en Inglés) - Arias, M. Beatriz ; Faltis, Christian J.

Libro Nuevo

$ 2,369.40

$ 3,948.99

Ahorras: $ 1,579.60

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 90 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 27 de Mayo y el Viernes 07 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "academic language in second language learning (hc) (en Inglés)"

Language in academic settings, also referred to academic language, has gained attention in the field of second language learning owing to new understandings of the complexities of language inherent in learning academic content, and new efforts to assess English learners' language proficiency in the context of school learning. The concept of academic language as distinct from social language has been in the academic literature since the mid-1950s, and surfaced as a major construct in the field of bilingual education in the 1980s. Many readers will be familiar with the ideas of BICS and CALP, first introduced by Jim Cummins in the 1980s. This book presents a critique of academic language as a separable construct from social language, and introduces current research efforts to understand how English learners interact, interpret, and show understanding of language in academic contexts in ways that re-think and go beyond the distinction between social and academic language. The book is organized into three main sections, each with a range of chapters that consider how academic language plays into how children and youth learn academic content as emergent bilingual students in school settings. A Foreward and Afterward offer commentary on the book and its contents. The intended audience for this book is graduate students, teacher educators, and researchers interested in issues of language and content learning for English learners, the new mainstream of schools across the nation. There is something for a wide range of readers and students of second language acquisition in this volume.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes