Compartir
Academic Brands (en Inglés)
Mario Biagioli
(Ilustrado por)
·
Madhavi Sunder
(Ilustrado por)
·
Cambridge University Press
· Tapa Dura
Academic Brands (en Inglés) - Biagioli, Mario ; Sunder, Madhavi
$ 2,093.37
$ 3,806.13
Ahorras: $ 1,712.76
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 12 de Junio y el
Martes 25 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Academic Brands (en Inglés)"
The first comprehensive analysis of the emergence of academic brands, this book explores how the modern university is being transformed in an increasingly global economy of higher education where luxury is replacing access. More than just a sign of corporatization and privatization, academic brands provide a unique window on the university's concerns and struggles with conveying 'excellence' and reputation in a competitive landscape organized by rankings, while also capitalizing on its brand to generate revenue when state support dwindles. This multidisciplinary volume addresses topics including the uniqueness of academic brands, their role in the global brand economy of distinction, and their vulnerability to problematic social and political associations. By focusing on brands, the volume analyzes the tensions between the university's traditional commitment to public interest values - education, research, and the production of knowledge - and its increasingly managerial culture framed by corporate, private values. Available as Open Access on Cambridge Core.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.