Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada A Poetry Pedagogy for Teachers: Reorienting Classroom Literacy Practices (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
232
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.1 x 15.5 x 1.3 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN13
9781350285385

A Poetry Pedagogy for Teachers: Reorienting Classroom Literacy Practices (en Inglés)

Maya Pindyck (Autor) · Ruth Vinz (Autor) · Diana Liu (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Blanda

A Poetry Pedagogy for Teachers: Reorienting Classroom Literacy Practices (en Inglés) - Pindyck, Maya ; Vinz, Ruth ; Liu, Diana

Libro Nuevo

$ 426.28

$ 852.56

Ahorras: $ 426.28

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "A Poetry Pedagogy for Teachers: Reorienting Classroom Literacy Practices (en Inglés)"

A Poetry Pedagogy for Teachers generates imaginative encounters with poetry and invites educators to practice a range of poetry exercises in order to inform instructional approaches to reading and writing. Guided by pedagogical principles prompted by their readings of Wallace Stevens' "Thirteen Ways of Looking at a Blackbird," Maya Pindyck and Ruth Vinz provide critical discussion of prominent literacy practices in secondary classrooms and offer alternative approaches to encountering a text. They do this by way of experimental readings of Wallace Stevens' poem toward a set of thirteen pedagogical principles that anchor a pedagogy of poetic practices. The book also offers invitational exercises, the authors' own engagements with poetry practices, as well as student examples, visual modes of theorizing, and a gathering of relevant resources compiled by two classroom teachers. This is a book for secondary English teachers, teaching artists, English educators, college writing professors, readers and writers of poetry - both existing and aspirational - and any educator interested in poetry's capacities to pedagogically inform their subject matter and/or literacy practices.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes