Compartir
A Guide to Computer User Support for Help Desk and Support Specialists (en Inglés)
Fred Beisse
(Autor)
·
Cengage Learning
· Tapa Blanda
A Guide to Computer User Support for Help Desk and Support Specialists (en Inglés) - Beisse, Fred
$ 1,349.11
$ 2,698.23
Ahorras: $ 1,349.11
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 12 de Junio y el
Jueves 20 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "A Guide to Computer User Support for Help Desk and Support Specialists (en Inglés)"
Current or future user-support professionals discover the critical people skills and exceptional technical knowledge to provide outstanding support with Beisse's A GUIDE TO COMPUTER USER SUPPORT FOR HELP DESK AND SUPPORT SPECIALISTS, 6E. This useful guide focuses on the informational resources and technical tools needed most to function effectively in a support position. Readers learn to handle troubleshooting and problem solving, successfully communicate with clients, determine a client's specific needs, train end-users and even handle budgeting and other management priorities. This edition prepares readers to work with the latest developments, from Web and e-mail-based support to Windows 7 and cloud computing. Leading HelpSTAR and Microsoft Office Project Professional 2010 software accompanying the text further reinforce user-support knowledge and skills.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.